مزایای دریافت وا کسن کرونا

ما می دانیم که برخی از افراد ممکن است نگران واکسیناسیون باشند. در حالی که این واکسن ها در سریع ترین زمان ممکن تولید شده اند، فرایندها و روش های معمول برای اطمینان از ایمنی هر واکسنی که مجاز به استفاده از آن هستیم، انجام شده است. ایمنی در اولویت اصلی است و دلایل زیادی برای واکسیناسیون وجود دارد.

حقایقی درباره واکسن های  COVID-19

واقعیت: واکسن های COVID-19 به شما بیماری COVID-19 نمی دهند

در زیر خلاصه ای از مزایای واکسیناسیون COVID-19 بر اساس آنچه در حال حاضر می دانیم آورده شده است. با در دسترس قرارگرفتن اطلاعات بیشتر، این صفحه را به روز می کنیم.

واکسیناسیون COVID-19 به شما در جلوگیری از ابتلا به COVID-19 کمک می کند

واکسن های COVID-19 در کارآزمایی های بالینی به دقت مورد ارزیابی قرار می گیرند و فقط واکسن های COVID-19 مجاز تأیید می شوند.

بر اساس آنچه در مورد واکسنیناسیون سایر بیماری ها می دانیم ، کارشناسان معتقدند که دریافت واکسن COVID-19 ممکن است به شما کمک کند تا حتی در صورت ابتلا به COVID-19 از بیماری جدی ممانعت کنید.

واکسن زدن توسط خود شما همچنین ممکن است از افراد اطراف شما ، به ویژه افرادی که در معرض خطر بیشتری برای بیماری شدید ناشی از COVID-19 هستند ، محافظت کند.

متخصصان همچنان مطالعات بیشتری در مورد تأثیر واکسیناسیون COVID-19 بر شدت بیماری COVID-19 و همچنین توانایی آن در جلوگیری از انتشار ویروس عامل COVID-19 در افراد انجام داده اند.

واکسیناسیون COVID-19 روش ایمن تری برای کمک به ایجاد محافظت خواهد بود

بیماریCOVID-19  می تواند عوارض جدی و تهدید کننده زندگی داشته باشد و هیچ راهی برای دانستن اینکه COVID-19 چگونه بر شما تأثیر می گذارد وجود ندارد. و اگر بیمار شوید می توانید بیماری را به دوستان ، خانواده و اطرافیان منتقل کنید.

مزایای شناخته شده و بالقوه واکسن COVID-19 باید بیش از خطرات شناخته شده و بالقوه واکسن باشد تا بتواند مجوز استفاده اضطراری (EUA) را دریافت کند

دریافت COVID-19 ممکن است برخی از ایمنی های طبیعی بدن را ایجاد کند که به عنوان مصونیت شناخته می شود. اما متخصصان نمی دانند که این محافظت چه مدت طول می کشد. اما در مجموع، خطر بیماری شدید و مرگ ناشی از COVID-19 بسیار بیشتر از ایمنی طبیعی ناشی از واکسیناسیون است. واکسیناسیون COVID-19 با ایجاد پاسخ آنتی بادی به شما کمک می کند تا بدون بیمار شدن ایمن شوید.

واکسیناسیون COVID-19 ابزاری مهم برای کمک به جلوگیری از همه گیری خواهد بود

استفاده از ماسک و فاصله اجتماعی به شما کمک می کند تا در معرض ویروس یا انتشار آن به دیگران باشید ، اما این اقدامات کافی نیست. واکسن ها با سیستم ایمنی بدن شما کار می کنند بنابراین اگر در معرض خطر قرار بگیرید آماده مبارزه با ویروس هستید.

ترکیبی از واکسیناسیون و پیروی از توصیه های CDC برای محافظت از خود و دیگران بهترین محافظت را در برابر COVID-19 ایجاد می کند.

 

منبع:

https://www.cdc.gov/coronavirus/2019-ncov/vaccines/vaccine-benefits.html

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *